dinsdag 14 september 2010

DE ZOMER IS VOORBIJ

nou zoals de titel het al zegt het is jammer en helaas maar waar, natuurlijk maakt dat wel weer tijd om de knutselspullen tevoorschijn te toveren!!!!!
en dat heb ik al gedaan want in de zomer zijn er bij ons heel wat dingen gebeurt en daar kan ik mooi wat mee doen.......
zoals ik mag graag scrappen en we zijn naar engeland geweest op vakantie en er zijn door mij 600 foto's geknipt dus jullie kunnen het wel raden..... werk aan de winkel..... ik heb al een paar pagina's gedaan dus ik ga jullie binnenkort een tipje van de sluier geven.
ook hebben we een hondje gekregen dus ja daar worden ook de nodige foto's van gemaakt!!!!!
op 25 september aanstaande organiseren we een hobbybeurs hier in Harkema dus iedereen is welkom en de entree is gratis, ook organiseren we er nog een paar leuke spellen bij dus komt allen!!!! (maar goed er moet dan nog wel het een en ander gefreubeld worden) dus jullie snappen het wel na de zomerstop is er weer werk aan de winkel maar wel super leuk want ik barst van de ideeen en knutselenergie ik zou zeggen hou mijn blogje weer in de gaten want er komen weer leuke creaties deze kant op!!!!!!

Groetjes Baukje

3 opmerkingen:

  1. Hey Baukje,

    Ja je creatieve uitspattingen zijn gisteren al begonnen! of was ik zo creatief met boter niet op mijn brood maar heel veel op mijn broek?! ahha oh nee das niet creatief! Maar het was gisteren wel reuze gezellig!

    Enne 25 september ben ik van de partij hoor!! nu druk aan de freubel en dan moet het wel wat worden! Welkom terug in BLOGLAND!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Baukje,

    klinkt leuk, ben benieuwd geworden hoor ,hhi.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen